Kde hľadať obrázky pre web alebo blog? Zn. legálne a zadarmo

Kde hľadať obrázky pre web alebo blog? Zn. legálne a zadarmo

Vizuálne príťažlivý obsah je tým najlepším prostriedkom ako zaujať v online priestore aj mimo neho. Dobre zvolený obrázok zatraktívni aj menej zaujímavý status, tweet, blogpost či článok na webe. Možno viete, že tweety s obrázkom získavajú až o 150% viac retweetov ako čistý text, viete však aké obrázky môžete na webe používať a kde ich hľadať?

Čítať viac

Twitter

15 účtov na twitteri, ktoré by ste mali followovať

Twitter pre mňa predstavuje zdroj najaktuálnejších informácií nielen z diania vo svete, ale najmä z mojej pracovnej oblasti, teda hostingu, domén, SEO, marketingu a čohokoľvek čo sa točí okolo internetových stránok. Nachádzam tu inšpiráciu na články, objavujem technologické novinky a priznávam, občas aj prokrastinujem nad vtipnými tweetmi známych aj neznámych.

Čítať viac

Kniha Obsahový marketing

Obsahový marketing – recenzia

Často sa nás pýtate, ako dosiahnuť, aby vaše stránky boli umiestnené na prvých priečkach v Google alebo ako zvýšiť návštevnosť svojej stránky. Mnohí túžite tieto ciele dosiahnuť sami, bez služieb agentúr alebo konzultantov. Obsahový marketing je jedna z ciest, ktorou sa tieto ciele dajú dosiahnuť aj po vlastnej línii v malej či strednej firme.

“Obsahový marketing je spôsob budovania vzťahov a komunity tak, že vaši poslucháči majú radi vašu značku.”

Českí marketéri Josef Řezníček a Tomáš Procházka z týmu Včelište.cz vydali nedávno zaujímavú publikáciu – knihu Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahom. Knižka je unikátnym dielom na českom aj slovenskom trhu. Vo svetovom merítku samozrejme existuje dostatok zaujímavých a kvalitných knižiek na túto tému, ale u nás zatiaľ nemá konkurenciu. A práve zasadenie praktickej časti knihy do známeho prostredia ju robí výnimočným.

Čítať viac

Začíname blogovať

Začíname blogovať, aký systém pre blog vybrať?

Rozhodli ste sa založiť si vlastný blog a rozmýšľate kam ho umiestniť? Dnes existuje veľa možností ako a kde blogovať, každá platforma má svoje výhody a nevýhody. Vybrala som pre vás niekoľko obľúbených blogovacích systémov, zhodnotila ich plusy a mínusy a pridala k nim tipy od známych slovenských a českých blogerov. Tak čítajte, vyberajte, nechajte sa inšpirovať a najmä začnite blogovať :)

Čítať viac

Naša vízia

Krátko o tom ako je a ako bude

Mám rada svoju prácu a vždy som mala, pracovať v malej firme má svoje nesporné výhody. Všetci sme viacmenej na rovnakej vlne, všetci veríme v rovnaké veci, ale každý máme svoje osobitosti, nikto sa nemôže za nikoho skrývať, čokoľvek sa rieši hneď a otvorene. Predávame webhosting už takmer 11 rokov a za tú dobu sme sa túto prácu naučili robiť snáď aj dobre, ale dobre nám postupne prestalo stačiť.

Čítať viac

4 tipy pre online marketing

Pripravte svoju stránku na úspech v roku 2014

Rok 2013 sa pomaličky blíži ku koncu, o chvíľu prehrmí aj hektické predvianočné obdobie a vy môžete v kľude porozmýšľať ako efektívnejšie pracovať so svojou webstránkou či eshopom, aby vám v roku 2014 priniesli ešte viac zákazníkov, užívateľov či návštevníkov. Pripravili sme pre vás 4 užitočné tipy pre online marketing vášho webu.

Čítať viac

Prepojenie firemného profilu na Google+ s webom, atribút rel=publisher

Google Plus a prepojenie cez rel=publisherGoogle Authorship ako spôsob označenia a verifikácie autorstva obsahu je výborný nástroj SEO, ale čo vo chvíli keď vaše stránky sú plné skvelého obsahu, ktorý však nie je pričlenený konkrétnym autorom? Obsah, ktorý uverejňujete na vašom firemnom webe možno nechcete označovať jednotlivými autormi, chcete aby všetci vnímali tento obsah ako “hlas” vašej firmy či značky, niečo čím prezentujete myšlienky celej firmy, nie jednotlivých zamestnancov, ako je to napríklad na blogoch. Aj pre túto situáciu je tu nástroj, prepojenie cez atribút rel=publisher,  ktorý umožňuje vo výsledkoch vyhľadávania rozšíriť odkaz na firemný web o logo spoločnosti a odkaz na firemný profil G+  a deklarovať tak overenie zo strany Google.

Čítať viac