4 tipy pre online marketing

Pripravte svoju stránku na úspech v roku 2014

Rok 2013 sa pomaličky blíži ku koncu, o chvíľu prehrmí aj hektické predvianočné obdobie a vy môžete v kľude porozmýšľať ako efektívnejšie pracovať so svojou webstránkou či eshopom, aby vám v roku 2014 priniesli ešte viac zákazníkov, užívateľov či návštevníkov. Pripravili sme pre vás 4 užitočné tipy pre online marketing vášho webu.

Čítať viac

Prepojenie firemného profilu na Google+ s webom, atribút rel=publisher

Google Plus a prepojenie cez rel=publisherGoogle Authorship ako spôsob označenia a verifikácie autorstva obsahu je výborný nástroj SEO, ale čo vo chvíli keď vaše stránky sú plné skvelého obsahu, ktorý však nie je pričlenený konkrétnym autorom? Obsah, ktorý uverejňujete na vašom firemnom webe možno nechcete označovať jednotlivými autormi, chcete aby všetci vnímali tento obsah ako “hlas” vašej firmy či značky, niečo čím prezentujete myšlienky celej firmy, nie jednotlivých zamestnancov, ako je to napríklad na blogoch. Aj pre túto situáciu je tu nástroj, prepojenie cez atribút rel=publisher,  ktorý umožňuje vo výsledkoch vyhľadávania rozšíriť odkaz na firemný web o logo spoločnosti a odkaz na firemný profil G+  a deklarovať tak overenie zo strany Google.

Čítať viac

Prečo a ako spojiť svoj obsah s Google+, Google Authorship

Prečo a ako spojiť svoj obsah s Google+, Google Authorship

Pozícia nástrojov obsahového marketingu je stále silnejšia aj v marketingových stratégiach slovenských firiem. Google nás dlhodobo svojimi úpravami algoritmu vyhľadávania presviedča, že jediná správna cesta ako byť úspešný na webe je tvorba obsahu. Kvalitného obsahu.

Čoraz častejšie vidíme vo výsledkoch vyhľadávania Google odkazy na obsah, ktorý je identifikovaný s jeho autorom. V rámci odkazu je zobrazená aj fotografia autora, link na jeho Google+ profil, informácia o počte kruhov G+, v ktorých sa autor nachádza, prípadne odkaz na ďalší obsah autora. Takýto, o doplňujúce informácie rozšírený odkaz, sa v súčasnej terminológii označuje ako “rich snippet”.

Čítať viac

A/B testovanie na stránke, čo to je?

A/B testovaniePlánujete zmeny na vašom webe a trošku sa obávate, ako to užívatelia prijmú, či sa vôbec do týchto zmien oplatí investovať čas a peniaze? Vaše obavy sú pravdepodobne na mieste, pretože odhadnúť ako bude užívateľ reagovať na zmeny na stránke či už v designe alebo obsahu je veľmi ťažké aj s istou dávkou skúseností a obrovskou dávkou predstavivosti. Výborným nástrojom ako zmeniť dohady o tom, ako užívateľ zmenu prijme na istotu, že zmena bude mať pozitívny účinok, je tzv. A/B testovanie. Testovanie založené na porovnaní správania sa užívateľov na dvoch (prípadne viacerých) variantách stránky s cieľom zistiť, ktorá má vyšší výkon a schopnosť konverzie.

Čítať viac

4x o tom, ako použiť Instagram video pre svoj biznis

Instagram videoNetajím sa tým, že mám rada Instagram. Nie som najlepšia fotografka, a Instagram to vie vďaka svojim filtrom ututlať a navyše dodá mojim fotkám aj určitý šmrnc. Keď som si však pred pár dňami stiahla do svojho iPhonu update Instagram appky s funkciou videa, okamžite ma to nadchlo. Ako ste si už dávnejšie mohli prečítať vidím v Instagrame veľký potenciál, čo sa týka reklamy. Video moje presvedčenie ešte utvrdilo. Treba ísť so svojím biznisom na Instagram!

Čítať viac

Laci a jeho DanceLab

DanceLab AppJednu z najvýraznejších osobností našej tanečnej scény posledných rokov, Laciho Strikea a jeho tanečnú školu Street Dance Academy pozná na Slovensku hádam každý. Roman Jaroš z WebhostingY.sk prostredníctvom firmy Futurelogic počas roka 2012 s Lacim intenzívne pracoval a z ich spolupráce vyšla aplikácia pre iPhone s názvom DanceLab. Hosting jej serverovej časti poskytujú WebhostingY.sk a my sme na to náležite pyšní. Mala som možnosť komunikovať s oboma aktérmi a vyšiel z toho celkom milý rozhovor.

Čítať viac