Nastavenie e-mailovej schránky v iPhone (návod)

Nastavenie e-mailovej schránky v iPhone (návod)Keďže e-mail je nielen jeden z mojich obľúbených komunikačných kanálov, ale aj môj základný pracovný nástroj, bol v podstate prvou z vecí, ktorú som na svojom novom iPhone nastavovala. Síce nie som úplný začiatočník a tento kúsok je už mojím tretím v poradí, ale aj tak som trošku v istej chvíli zaváhala, preto si myslím, že tento návod, ako si nastaviť e-mailovú schránku v iPhone (vytvorenú na doméne hostovanej u nás), bude našim zákazníkom nápomocný a možno nielen im.

Čítať viac

Linkbaiting

Nájde ma Google? – Linkbaiting

Keby som chcela výraz “linkbaiting” preložiť doslovne povedala by som, že ide o “návnadu k linkovaniu”. Lepší slovenský ekvivalent som nenašla, ale tento preklad si myslím, že celkom slušne vystihuje, o čo v tejto technike off-page SEO optimalizácii ide. Hodíme návnadu, niekto sa chytí a pomôže nám získať nové spätné odkazy :) Znie to nepravdepodobne a zložito? Jednoduché to nie je, ale keď sa raz podarí, efekt býva úžasný.

Čítať viac

Výmena odkazov

Nájde ma Google? – Výmena odkazov

Výmena odkazov je stále považovaná za základnú  a veľmi účinnú techniku off-page optimalizácie, budovania spätných odkazov. Dnes však vyžaduje o veľa viac práce ako tomu bolo kedysi. V minulosti bola výmena odkazov jednoduchou záležitosťou – dve stránky sa dohodli a vymenili si odkazy, ktoré umiestnili do pätičky stránky. Google túto techniku však časom prekukol a odkazom v päte stránky začal priraďovať nižšiu hodnotu ako iným, keďže vo väčšine prípadov išlo práve o výmenné odkazy. V súčasnosti nehovoríme len o “spätnom odkaze”, ale najmä o “kvalitnom spätnom odkaze”.

Čítať viac

Nájde ma Google? – Úvod

Registrácia stránky do GoogleGoogle hýbe svetom internetu o tom niet pochýb. Čokoľvek hľadáme, nájdeme to na Google. Ja hovorím, že Google vie všetko, niekedy dokonca aj to, na čo myslím – u mňa totiž často supluje akúsi externú pamäť, ktorá mi chýba :) Už som viackrát dostala otázku, čo treba spraviť aby internetovú stránku prípadne e-shop, Google našlo. Ako to teda je? Nájde Google každú stránku? Je to zadarmo? A ako tomu pomôcť?

Čítať viac

Online marketing pre e-shop

Ako neskončiť na smetisku e-shopov

Je pekné mať krásny e-shop s úžasným tovarom, ale ak o ňom nikto nevie, nepredáme nič a o nejaký čas to môžeme zabaliť. Keď s predajom cez e-shop iba začíname, pravdepodobne máme obmedzený rozpočet a veľké investície do reklamy si nemôžeme dovoliť. Preto si treba veľmi dobre zvážiť akú formu propagácie zvolíme a do čoho investujeme svoje prostriedky. Zadarmo sa zázraky nedejú, ale aj s obmedzeným rozpočtom sa dá pohrať a pri správne zvolenej stratégii vyťažiť aj zo skromného marketingu na internete celkom pekné výsledky. Ako na to?

Čítať viac

Hosting

Miesto pre môj e-shop – nepodceňujte výber webhostingu

Mnohokrát si uvedomíme aký dôležitý je výber webhostingu pre e-shop až vo chvíli, keď zvolený hosting zlyhá. Stránka sa nedá načítať, telefónne číslo poskytovateľa webhostingu nikto nezdvíha, na e-maily nikto neodpovedá. Moja finančná strata rastie s každým potenciálnym zákazníkom, ktorý si po vyťukaní adresy môjho e-shopu v prehliadači prečíta hlášku, že stránka nebola nájdená. Preto je rozumnejšie venovať výberu webhostingu pozornosť skôr ako príde k akýmkoľvek problémom. Vyhneme sa tak zbytočným problémom či prípadným presunom e-shopu od jedného poskytovateľa webhostingu k druhému, čo predstavuje samozrejme náklady. Ale po poriadku – čo to ten webhosting je a kde ho objednať?

Čítať viac

Zabezpečenie webu

Komu zverujem svoju doménu a web

Tento článok som sa rozhodol napísať preto, lebo som zistil, že veľa našich zákazníkov si neuvedomuje cenu svojej domény a web stránky a starostlivosť o tieto veci zverí niekomu inému – bez hlbšieho zamyslenia.Nemám na mysli cenu, ktorú zaplatíte za registráciu domény ani cenu, ktorú zaplatíte za výrobu web stránky. Mám na mysli hodnotu domény a webu, ktorá súvisí s biznisom firmy. Častokrát sa doména stane najhodnotnejším majetkom firmy a reprezentuje silnú značku.

Je prirodzené a časté, že zákazník má programátora alebo webdizajnéra, ktorý mu web stránku vytvoril, prípadne sa mu o jej aktualizáciu stará. Nie je ale bezpečné zverovať programátorovi viac ako je nutné. Rozoberiem akých chýb sa ľudia v tejto súvislosti dopúšťajú a ako to riešiť lepšie a bezpečnejšie.

Čítať viac